Afholdt kursus

Online webinar med Servicedesigner Louise Dyrhave

Hvorfor gør vi, som vi gør, når vi betjener andre? Kan nogen huske det længere?

På dette webinar dækker vi de mest basale servicetricks, som er blevet glemt i den travle hverdagsrutiner.
Hvilken betydning har de, hvis vi husker at anvende dem? – Ikke kun for virksomheden og dens bundlinje, men også for medarbejdernes arbejdsindsats og arbejdsmiljø?

Med andre ord: Alt hvad kunden oplever i mødet med dig og din virksomhed. 

Praktisk information
Dato: Torsdag d. 11. juni 2020

Tidspunkt: kl. 10.00 (ca. 30 -45 min.)

Sted: Webinaret foregår via Microsoft Teams, og efter tilmelding tilsende vi et link til brug på dagen.
Teams kan åbnes direkte i browseren, og kræver derfor ingen installation.

Kontakt os endelig, hvis du har spørgsmål.

Tilmelding bedes sendt til:
kontakt@etkerteminde.dk