Forløbet er for dig:
- Der arbejder med turismeudvikling og oplevelsesøkonomi på Fyn
- Ønsker at understøtte cykelturismen på Fyn – blandt andet ved at skabe synlighed omkring dit spisested, forretning eller overnatningssted
Arrangementsbeskrivelse
På denne workshop arbejder vi med at få skabt en plan for hvilken type af markedsføring, det giver mest mening at prioritere, hvor du får idéerne til indholdet fra og hvilke værktøjer, der kan være relevante at bruge i denne proces.
Overordnet kommer vi omkring:
- Idégenerering: Hvordan finder du inspiration til din markedsføring og hvordan trykprøver du idéerne med kundetyperne?
- Planlægning: Hvor og hvornår på året/måneden/ugen/dagen er det mest relevant at målrette sig til sin kundetype, og hvordan planlægger du dit indhold med snedige værktøjer?
- Idégenerering på markedsføringsindsatser
- Planlægning af markedsføringsindsatser
Afholdes af Kyvsgaard Kommunikation og Institut for Kundetyper
Vigtig info
Sted: TBA, Odense
Arrangør: Destination Fyn
Dato: 5. oktober
Tid: kl. 9:00 – 13:00
Tilmeldingsfrist: Fredag d. 30. september kl. 12:00