Kurset er for iværksættere og nystartet virksomhedsejere
Er du som iværksætter eller allerede etableret virksomhedsejer lidt usikker på, hvordan du skal håndtere fx skat og moms, beregning af priser, salgs- og leveringsbetingelser, kontrakter, forsikringer m.m. – Så er dette minikursus lige noget for dig.
På en levende og forståelig måde tager en revisor, en advokat, en bankrådgiver og en forsikringsrådgiver udgangspunkt i netop dine spørgsmål og udfordringer. Dermed tilbyder vi et fleksibelt, aktuelt og meget målrettet mini kursus.
Emner som kan dukke op på dagen:
- Skat og moms
- Handels- og leveringsbetingelser
- Salgs- og købskontrakter
- I/S, ApS eller måske en personligt eget virksomhed
- Hvordan forsikrer jeg mig tilstrækkeligt
- Ansættelser og kontrakter
Varighed: kl. 16.00-18:00
Dato: 1. september 2022
Sted: Byrådssalen på Nyborg Rådhus, Torvet 1, 5800 Nyborg
Pris: Gratis for dig der bor og/eller har virksomhed i Nyborg eller Kerteminde Kommuner. Der er dog et ”no show gebyr” for udeblivelse eller afbud senere end 24 timer før kurset på kr. 150,- + moms.
Tilmelding: via mail: kontakt@etkerteminde.dk. Vil du vide mere kan du kontakte chefkonsulent, Stig Bøgh, på tlf. 6155 6600.
ETKerteminde
Strandvejen 6, 5300 Kerteminde
Tlf. 65 32 11 21
erhverv@etkerteminde.dk