Er du lidt usikker på, hvordan du skal håndtere f.eks. skat og moms, beregning af priser, salgs- og leveringsbetingelser, kontrakter, forsikringer m.m. så er dette minikursus lige noget for dig.
På en levende og forståelig måde tager en revisor, en advokat, en bankrådgiver og en forsikringsmægler udgangspunkt i netop dine spørgsmål og udfordringer. Dermed tilbyder vi et fleksibelt, aktuelt og meget målrettet minikursus.
Minikurset foregår i samarbejde med Nyborg Kommune, og afholdes derfor denne gang i Nyborg.
Emner på dagen kunne f.eks. være:
- Skat & moms
- Handels- og leveringsbetingelser
- Salgs- og købskontrakter
- I/S, ApS eller måske en personligt eget virksomhed
- Hvordan forsikrer jeg mig tilstrækkeligt
- Ansættelser og kontrakter
Tidspunkt: Torsdag den 17. marts 2022.
Kl. 16.00-18.00
Sted: Byrådssalen på Nyborg Rådhus, Torvet 2, 5800 Nyborg.
Pris: Gratis for dig, der bor og/eller har virksomhed i Nyborg eller Kerteminde Kommune.
Der er dog et ”no show gebyr” for udeblivelse eller afbud senere end 24 timer før kurset på kr. 150,- + moms.
Tilmelding: Tilmeld dig allerede i dag ved at sende en mail til dfr@etkerteminde.dk.
Se alle kommende workshops og kurser online HER.