Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Retail Academy, Iværksætterdanmark, Erhvervshus Fyn, Kerteminde og Nyborg Kommune præsenterer: 
Styrk salget: Det digitale marked. Fagligt kompetenceforløb.

Forløbet henvender sig til danske iværksættere, der er uerfarne inden for digitalisering, men også til iværksættere, der så småt er i gang med at digitalisere deres forretning. Deltagere må gerne stadig være på idé-stadiet, og altså uden CVR-nummer, og hvis man allerede har en virksomhed, må denne ikke være stiftet før d. 30/8/2016.

Det er, bortset fra din tid og entusiasme, helt gratis at deltage.

Styrk salget: Det digitale marked
Fagligt kompetenceforløb.

Sted:
Kvistgaard, Langeskovvej 31, Urup 5550 Langeskov
Dato: 3 x 3,5 timer

  • 20. maj, kl. 8:30-12:00

  • 2. juni kl. 8:30-12:00

  • 10. juni kl. 8:30-12:00

Du vil helt sikkert få mest ud af forløbet, hvis du kan se dig selv i følgende:  

Du ønsker overblik over, hvordan du med digitale metoder kan identificere dine kundesegmenter, og få en forståelse for dine kunders adfærd. Du ønsker letanvendelige redskaber til at opbygge en digital salgsstrategi, og virksom viden om hvordan en sådan kan bruges til at løfte dit salg. På forløbet får du klarhed over, hvordan du kan iværksætte digitale indsatser, der styrker din salgsproces gennem teoretisk og praktisk arbejde med:

  • Kundernes digitale adfærd.
    Få styr på hvem dine kunder og
    målgrupper er i en digital kontekst.
  • Den digitale salgstragt.
    Få overblik over dine kanaler og lær at anvende
    relevante analyseværktøjer såsom Google Analytics.
  • Content marketing.
    Få styr på hvordan skabelsen af content og opslag
    på sociale medier kan konverteres til salg.

Før hver workshop skal der afsættes tid til selvstudie, da vi giver mulighed for, at du kan afprøve værktøjerne undervejs.

 

Din guide på vejen fra god idé til god forretning 

Peter Skjold Mogensen fra Retail Academy er lektor i e-handel ved CPH Business, og specialiseret inden for digital markedsføring, dataanalyse og creative content. Han har undervist og rådgivet over 200 butikker i projektet Styrket Erhverv i Gadeplan, og har derfor stor erfaring med de udfordringer butiksdrivende og selvstændige iværksættere står over for.